czwartek, 4 czerwca 2015

And this is how it starts...

Na finale olimpiady psychologicznej przewodnicząca komisji powiedziała słowa, które popchnęły mnie do powrotu do blogosfery. 

Wiedza, jaką zdobyliście przygotowując się do tej olimpiady, zobowiązuje.

Konkurs zakończył się dla mnie tytułem finalisty, ale zainteresowanie psychologią 
pozostało. 
Myślę, że własne przeżycia, przemyślenia będę przeplatała właśnie tą wiedzą. I jeszcze muzyka. Z pewnością pojawi się tutaj dużo muzyki.




I couldn’t keep my mouth shut, I just had to mention
Grabbing your attention.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się zostać dłużej niż ostatnio :)

      Usuń
  2. W takim razie mam nadzieję tutaj zaglądać po dawkę czegoś interesującego i myślę, że się nie zawiodę ;) Poza tym dziękuję za miłe słowa u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, żebyś się nie zawiodła, ale to chyba jak trochę uporządkuję moje życie osobiste...
      Naprawdę lubię Twoje wiersze. I muzykę na blogu.

      Usuń
  3. Cholera jasna, wróciłaś!
    Twój blog wciąż widnieje w najczęściej odwiedzanych przeze mnie witrynach (wg Google Chrome), zaglądam do niego raz na jakieś czas, by przyłapać Cię na jakiejś notce. Troszkę mi wstyd, że aż z miesięcznym opóźnieniem, ale bardzo cieszę się, iż dzisiejszego popołudnia zostałam tak pozytywnie zaskoczona.
    Emily, trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze poprawia mi samopoczucie Twoja obecność. :)
      Liczyłam na to, że na mnie znów trafisz, postaram się nie zawodzić.
      Ty też się trzymaj xx

      Usuń